5 Bahan Utama Skincare YOUTH™

YOUTH™ adalah sebuah revolusi. YOUTH™ adalah sebuah breakthrough skincare anti-aging regiment.

100% wanita telah dibuktikan secara klinikal memiliki kulit LEBIH MUDA dengan YOUTH™. Manakala 2/3 daripada golongan wanita yang sama telah berjaya mengubah USIA KULIT muka mereka SEDEKAD LEBIH MUDA dengan YOUTH™.

Ini adalah fakta. Apakah bahan-bahan yang menghasilkan produk ini sehingga ia begitu hebat sekali?

5 Bahan Utama Dalam YOUTH™ Skincare Shaklee



  • Muscadine Grape
  • Lotus Japonicus
  • Apple Stem Cell Extract
  • Schisandra Chinensis Fruit Extract
  • Vital Repair+® Complex




Formulasi YOUTH™ membantu untuk memperbaiki kekurangan dari segi :-


  • gaya hidup manusia
  • alam semulajadi dan persekitaran
  • penuaan semulajadi

MUSCADINE GRAPE




Macam biasa saja dengan bahan yang satu ini kan? Nah! Inilah bahan utama yang menghasilkan produk 13 paten, minuman botanikal anti-penuaan Shaklee iaitu Vivix!

Muscadine Grape yang well-known dengan kelebihan polifenol yang membantu memperbaiki dan memperbaharui sel DNA dimasukkan ke dalam produk YOUTH™ untuk anda merasai efeknya dari luar, sehingga ke dalam lapisan kulit.

Polifenol juga membantu menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

LOTUS JAPONICUS




YOUTH™ Complex digabungkan dengan Lotus Japonicus, berfungsi untuk mengaktifkan protein youth yang penting untuk penjanaan semula (regenerate) sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin.

YOUTH™ Complex dihasilkan bersama dengan Schisandra Chinensis Fruit Extract, adalah untuk membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit (sel) dengan lebih berstruktur.

APPLE STEM CELL EXTRACT




Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda.

Ia juga mengekalkan serta memperbaharui tisu kulit supaya kulit kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.

SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT




Secara tradisionalnya, herba ini digunakan di Jepun, Korea dan China untuk membantu melegakan  dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Ia sesuai untuk semua jenis kulit.

Bahan ini juga berfungsi untuk menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.

VITAL REPAIR+® COMPLEX




Vital Repair+® Complex  yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien anti-oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit, serta menggalakkan tumbesaran sel kulit yang sihat.

YOUTH™ COMPLEX, YOUTH™ ACTIVATING SERUM


YOUTH™ skincare adalah anti-aging skincare regiment; yakni fungsinya adalah melewatkan penuaan kulit dan dalam masa yang sama membantu kulit kelihatan lebih muda dengan memberikan nutrien sepatutnya dan secukupnya kepada kulit wajah.

KUNCI untuk mendapat kulit yang cantik, kelihatan muda adalah dengan mempercepat kadar pembaharuan sel kulit dengan lebih pantas! Untuk ini, (sel) kulit yang muda mampu melakukannya dengan mudah.

Namun, dengan meningkatnya usia, kadar pembaharuan sel ini menjadi semakin perlahan. Keserian semakin pudar, dan tanda penuaan semakin ketara jika tidak dicegah dari awal. Kolagen dan elastin semakin sedikit.



Atas sebab itulah, para Saintis Shaklee bertungkus-lumus selama 8 tahun untuk menghasilkan YOUTH™ Complex yang membantu mempercepat proses kulit pada kadar 10X GANDA, menjadikan YOUTH™ Activating Serum adalah 'must-have' produk setiap mereka yang menggunakan rejimen ini.

Berminat untuk tahu lebih details tentang YOUTH™  skincare Shaklee?

Whatsapp sahaja saya di link ini http://hadhatina.wasap.my  

Hadhatina Halim
Your Shaklee Beauty Agent (ID 846060)
COD/Ready Stock USJ Subang Jaya & Shah Alam Batu 3


Comments

Popular Posts